Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 27 oktober 2019

Av Kvasthilda - 27 oktober 2019 17:22

Har gått o huttrat hela dagen. Värmeljus brinner o tekoppen fylls på allt eftersom. Kaffe var ingen bra idé. Magen vill inte vara med o det är bäst att inte vara för långt från den där hemlighusdörren när man stoppat i sig nåt. Till slut kändes magkurret som nåt annat än penicillinmuller och jag kunde äta nåt. 

Halt ringde o ville låna en plats för sin valplåda när nu bebisarna flyttat ut. Den har varit utlokaliserad till en annan kompis. Han fick skotta sig fram till förrådet, men nu står låddan där för vidare förvaring. Ett tag i alla fall. 

Fattar inte var helgen tog vägen. Den har bara försvunnit. Söndag kväll redan. I morgon ska jag hänga på kontoret hela dagen - förutom vid det där tandisbesöket då mitt på dan. Lunch? Hmmmm. Får se vad det blir av det. Får ta med nån macka eller nåt att äta under förmiddagen så kanske man klarar sig några timmar - antar att det blir nåt jox kladdat på tänderna med matförbud nån timme efteråt. Fint när man valt en tid, just vid lunch. Eller valt o valt. Fick den tilldelad. 

Nähäpps. Värmeljusen har slocknat känner jag. Bäst att tända nya då. O ta en ny kopp te. Brrrrr. 

Av Kvasthilda - 27 oktober 2019 09:00


Tema nr 240 Rester av en brygga

300/365


-.




Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2019

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards