Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 28 oktober 2019

Av Kvasthilda - 28 oktober 2019 16:59

Hungrig som en björn känner jag plötsligt. Satte mig ner för att skriva lite blogg o *bam* slog magkurret till. Skönt med lite annat kurr än penicillin-bråkig mage. Hungerkurr är trevligare. 

Har tillbringat en stor del på jobbet med "Light Duty" som de kallar det, när man inte kan göra sitt vanliga jobb. Lite lättare tjänst. Sofie o jag har försökt få upp alla förarporträtten på väggen. Först var tanken tavellister, men vi bestämde oss för att helt enkelt slå upp dem i rader på vanlig spik. Skruv hade ju varit betydligt bättre - o ett vettigt laserpass hade ju underlättat, men det fick bli som det blev. Får se om de sitter kvar efter nattens första sprängning. Tror det dundrar mer åt stan till än på bergssidan så de kanske klarar sig. 

Besök hos tandhygienist har också varit schemalagt idag. Avlöpte utan mankemang o jag fick tillome beröm av henne. WOW. Nästa gång blir det Phong. Hoppas jag. Ska kolla av om tre månader igen om en ny tid. Avpolleteringarna där stökar också med tider. Inget folk = inga tider. O plötsligt ska vi vara mer på själva o ringa om nya tider. Vilket bullskit. Har man en försäkring så borde det ingå. 

Åsså såg jag ju att mina 365or är slut igen... Attans. 4 kvar för oktober. 

Nåja. Nu blir det andra bullar. Eller nåt mataktigt. 

Av Kvasthilda - 28 oktober 2019 09:00


Tema nr 269 Snart smäller det!

301/365


-.



Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2019

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards