Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Kvasthilda - 4 oktober 2010 22:45


Vaknade tidigt i morse. Tidigt för att vara jag en morgon efter nattskift. Jag hade sån jäkla tur inatt i alla fall att mitt tåg var tidigt - o jag fick gå. Visserligen fick jag några möten där jag fick vänta men sammantaget blev det bra och jag SOV innan min ordinarie ankomsttid. Tror jag. Hade då krupit i säng o svimmat såvitt jag vet.


Hade hoppats få sova nån timme mer än vad jag till slut gjorde men huvudvärken pockade på uppmärksamhet. Åsså kom Maken hem för at äta lite frukost o skramlade runt i käket, eehhh köket.


Fick inställt ikväll. Ringde OP ett par timmar innan jag skulle börja o kollade, då mitt tåg inte fanns i loklistan. Nä, det är inte ens beställt. Nähäpp... Så skönt då. Fick tag i Psf o han gav mig Tjänst Motsvarande. Tack för den :-)


Mitt huvud tackade också, även om det nu börjar vara nog så jäkla less på allt. O saken är den att jag började det här inlägget för, i exakt NU skrivande stund två timmar o en kvart sen..... Nä, en o fyrtiofem.... *suck* Alldeles för trött för att få ihop minuterna rätt.

Dags att studsa i säng igen o få sig lite vila till morgondagens björkistur. Måste söka fram en Novalucol, Renni eller nåt först. Jisses vad magen är sur.


NattiNatt!


Av Kvasthilda - 4 oktober 2010 09:00



Tema nr 361 Ödslig

275/365


Jag har funderat o funderat o funderat på vad jag ska fota till ödslig. Min kära SysterYster tyckte att den här stugan passade ypperligt så jag gick på hennes förslag. Under hela min uppväxt har den här stugan legat där vid sjöstranden men någon gång under senare år har skogen runt omkring sålts. Nu ligger stugan förvisso kvar vid sjöstranden men med all den borttagna skogen runt om ser den lite ödslig ut.





Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2010 hos akson



Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards