Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Kvasthilda - 24 oktober 2010 19:13


22/10 kl 16.22


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Bildligt Talat v43


Av Kvasthilda - 24 oktober 2010 15:12


Det har varit en seg dag idag. Det snöar. Ungarna såsar o spelar dataspel. Kan vara skönt ibland. E-pigan o framför allt Lillkullen har sovit länge. Nej, nu ska jag vara snäll. Råttisen klev faktiskt upp första av ärdena idag - o Kullen sist. Trött idag. Undrar hur det gått med hans kattallergi inatt? Dörren stod på glänt när jag klev upp o jag såg inte till Neo nånstans. Dock var han i badrummet o snusade på mattorna. Han trivs därinne. Kanske är det varmt? Kanske finner han en viss ro av toalettens eviga rinnande o spolande? *bäh*


Jobbar lite med mina kyrkbilder - som jag "flyttat" på. Får se om nån kommer upp här. Annars finns länken till höger.... Alla gamla foton kommer så småningom att hamna där tillsammans med alla nya. Sådeså.


Annars då? Har en massa grejer att scanna. Det ligger o väntar. O väntar. O väntar.

Får se hur jag ska hinna julbaka i år. Måste nog se till att alla ingredienserna finns hemma så kanske jag kan göra en grej nu o en annan då. Allt eftersom. Jag har slut långhelger nu, då jag bytte bort min arbetshelg inför semesterveckan i månadskiftet nov/dec. Komnmande två veckor blir tuffa. Jobb fem dagar, ledig en o jobb fem dagar till. Jaha, säger väl du.... so what? Men det är tufft med en ledig dag mitt i alltihop o däremellan endast de lagstadgade elva (vissa dagar tolv) timmars ledighet för sömn. Tur nog är det mest eftermiddagsskift och inga börja-mitt-i-natten-dito.


Av Kvasthilda - 24 oktober 2010 09:00

Tema nr 46 Dragkamp

292/365


Våra två yngsta i mänsklig dragkamp.




Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2010 hos akson



Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards