Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Kvasthilda - 26 december 2010 20:53


...det bådar inte gott för nattens skift. Är trött. Har försökt sova ett par timmar men fick inte en. Å andra sidan sa BM på Previa att fyrtiofem minuter ska räcka för att klara sig en stund. Får väl se. Resan är inte så lång så det ska väl gå. Gälka fram o åter. Med ett par timmars natt-"vila" därnere.

Det jäkligaste är att man har tidernas värsta mens den här veckan. Det minskar inte med åren. Skit o helvete. Ska väl gå över nån gång men när man är mitt i det är det fan inte kul.

Jag längtar efter ledigheten över nyår. Har äntligen en fyradagarshelg. Oj, så skönt det ska bli! Den tillfälliga jul-"ledigheten" har inte varit så fridfull som den kunnat vara. Hade ju arbetshelg men det jag önskat mig i SÖMen kunde inte infrias o dfå fick jag blankdagar vilket inte ses med blida ögon av Psf. Men va fan de har en månad på sig att lägga ut jobb, då behöver de inte komma dan innan. Jag hinner inte svara. Hade total telefonterror. Till slut hade de lagt ut jour såg jag. Men min mobil var död. O jäklar om de ringer på den privata. Eller familjen. Det har hänt men de har fått det så hett om öronen så var tvungna att sluta. Ring inte på fritiden.

Nä, om man skulle leta fram uniformen - eller en motsvarighet o se vad man ska ta med sig.


Av Kvasthilda - 26 december 2010 09:00


Eget tema nr 31 Platt

31/52


Platt fall. Eller i det här fallet, platt mot väggen :-) Ville så gärna visa upp den speciella ryamattan och kom på att kunna använda ett eget tema för det! Jag fotade den i somras på utställningen Dalarnas Museum hade om Dalahästen. Visst är den fin?


Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2010 hos akson


Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards