Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Kvasthilda - 3 oktober 2011 23:08


Himmelska tider. Vilken jävla idiot. Blev kontaktad av en fd kollega som anklagade mig för att vara en jävla gnällspik och sitta på höga hästar. Va?? Jag?? Gnäller gör jag, men det har aldrig drabbat honom såvitt jag vet. En av mina förra chefer brukade fråga mig "Vill du nåt eller mumlar du bara som vanligt?". Hon fattade att mumlet bara var mummel. Den här idioten måste vara på fyllan igen o jag är väl knäpp som tar åt mig. Eller inte. Fattar bara inte varifrån han får allt. Han måste plocka mina kommentarer ut luften o koppla ihop dem som han vill. Som värsta sladderblaskan. 

Jaja. Får låta det bero men behöver GNÄLLA av mig lite :) Det är ju min blogg o här kan jag säga vad jag vill o inte en människa behöver klanka eller gnälla på det. Min blogg. Mitt gnäll. Sådeså :) 

Men när han påstår det att jag sitter på höga hästar o tror mig förmer än andra. Var fan får han det ifrån?? Jag avskyr besserwissers och översittare. Min mamma har inte fostrat mig så. Han är fan inte klok. Nä, han är på fyllan. Det räcker nog med det. 

Har drabbats av andra fyllon tidigare som gett mig "en o annan sanning" men det kommer bara när fyllan sätter in och det är de ENDA det kommer från. Jag känner mig själv bättre än så och framför allt har jag andra kollegor som inte behandlar mig på det viset. Som nån sa - o jag brukade framhålla åt dotra under hennes kaotiska tonårstid, Det säger inte så mycket om mig utan mer om den som säger det

Av Kvasthilda - 3 oktober 2011 09:00


Tema nr 288 Svartvitt
278/365

Ja, vad är mer svartvitt än en äkta gammal "Black'nWhite", Sheriffbil? Letade svartvita motiv hela semestern men fick den här i rutan under Falucruisingen :) Strax bakom följde en lika svart o vit raggebil av annat slag... Dodge? No idea.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2011 hos akson



Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards