Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Kvasthilda - 31 oktober 2011 20:30


Jaha, överlevde den dagen också. 

Har scannat hela dagen dag. Mycket som legat o väntat på att digitaliseras till mina arkiv. 

Brydde mig inte om att ringa vårdecentralen i morse men har insett att jag nog måste det. Måste få papper på fotskadan vare sig det blir men eller inte. Framför allt om det skulle BLI några men framöver. Vi har ju ingen arbetsledare heller utan jag fick ringa vår inhoppare. Det ska skrivas arbetsskadeanmälningar till Försäkringskassan och afa. 

Jag har inte gjort många knop idag men har ändå lagat mat och foten är svullen. Tog av bandagen idag igen för att titta o överallt där bandaget inte har suttit, är jag svullen o blå. 

I morrn måste jag ringa vårdcentralen, vare sig de kan göra något åt det eller inte. 


Av Kvasthilda - 31 oktober 2011 09:00


Tema nr 263 Smärta
306/365

Aj Aj Ont. Min vrist o fotknöl är uppsvälld som, tja inte en fotboll men väl en tennisdito. O blå. Strandad blåval. Värre blir det. Har med min son o mågämnets hjälp varit o skrivit Synergi. Finns det nån rubrik mot klanterier? Är det en Olycka? Ett Tillbud? Allt jag vet är att det gör ont och att jag nu anmält det i våra system - också. 

O saken är den att i morse när jag tog av bandaget för att titta var jag ännu mer blå - runt om där bandaget inte suttit....  


Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2011 hos akson


 

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards