Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 17 oktober 2016

Av Kvasthilda - 17 oktober 2016 20:35

Herre gud. Vet inte ens var jag ska börja den här dagen. Just nu känns inget kul. Inget är positivt. Ja, en sak. Jag klarade norgeprovet med klart godkänt. Två, nej tre slarvfel o med annan provrättare hade det varit minus också. En grej jag bockade i, men tog bort. Ett par grejer jag var osäker på o garderade lite. Tre missar. 

Drogtestad. 

Snorig. Snorig. Snorig. Snorig. Ont i halsen. Ont i nacken. 

Skitmöte som gav huvudvärk utan like. 

En olycklig avkomma. 

En lycklig av-avkomma. 

Snorande. 

Host. 

Kallt. 

Skitmöte. 

En glad katt. 

Hungrig. 

Ny glögg. Som inte kommer att ens få kallas glögg, för att den är alkoholfri. O glögg MED alkohol får inte kallas alkohol för den ska göras på vin o inte sprit. I Sverige är traditionen SPRIT i glöggen. Även om det är vidrigt. Vinglögg - är vinglögg. Fy fan. Glögg är ju för fan SVENSKT. Jävla SJ. Nej jag menar EU. 

Skitmöte. 

Host. 

Aj. Ont i halsen. 

O så ska nå jäkla snubbar från Trafikverket passåka med mig hem i morgon. Sitt i bakhytten för jag är snorig. 

Blä. 

Kallt. 

Det snöar. 

Av Kvasthilda - 17 oktober 2016 09:00


Tema nr 205 Nedblåst

291/366


Lagens långa arm kommer till undsättning när partytältet håller på att rasa ihop av starka vindar. Säg inte att de inte finns där när man behöver dem! 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2016

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards