Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 18 oktober 2016

Av Kvasthilda - 18 oktober 2016 16:30

Jahapps. Får se hur länge det håller i sig nu då. Soppatorsk i kontaktledningen. Hinner det bli mörkt innan man kommer härifrån?
Har kontakt med omvärlden just där jag sitter och halva boken kvar. Ett par mackor i väskan o lite annat, så det går ingen nöd på mig :)

O just där pratar de om att persontåget just bytts ut mot buss från Abisko.


Av Kvasthilda - 18 oktober 2016 12:57

Sitter i Narvik o hade gärna tagit en promenad på By1 men jag är inte hundra frisk så det blir inget av det. Trött som f-n o ändå har jag sovit... sex timmar? inatt. Kan klara mig med fem men sover ofta sju-åtta när jag är ledig. O med den här förkylningen lutar det mer åt just de åtta.
Funderar på om jag ska gå o sätta mig på loket en stund. Tysken kommer med två passåkare, som egentligen skulle åka hem med mig men jag ringde Lasse o sa att jag var förkyld så de vänder nog med Tysken igen. Får se när de kommer hit. Trafikverket... hujja. Vem vill släpa på såna? Tysken är trevlig o glad - o frisk. Jag kan vara detsamma - just om jag är frisk. Nu har jag inte ens en röst som bär.
Kli i halsen. Måste söka Bisolvon. En kvar. Sheeit.
Nåja. En timma kvar till avgång. Hade inte varit mycket till rast för herrarna.
Nä. Andas lite. Läsa lite drakbok. Ladda om. Helst hade jag tagit en lutare men med tre gubbar på ingång. Näppeligen.

Av Kvasthilda - 18 oktober 2016 09:00


Tema nr 80 Förtöjning

292/366


För att det inte ska fara all världens väg har nu tältet knutits fast både här och där.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2016

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards