Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Kvasthilda - 4 november 2009 12:34


Nu får det vara nog! Jag går i strejk mot alla världens förkylningar. Snor o snörvel. Kottarna är hemma och snorar o febrar. Jaja, ligger i feber då. Fast gossens feber har nog gett sig för länge sen. Måste vara dags att sparka ut honom snart.

De bakade kladdkaka igår kväll. SENT igår kväll. O gott var det :-)  


Har tusen o en saker att scanna in ännu. Inte klar med jättehögen av gamla foton från mormor o farmor - o svärmor. Plus alla klippdockor som väntar i faggorna. O sen ska det sorteras och ordnas. Har fått undan lite av alla lösa klippisar. Det är så besvärligt när man måste flytta djurburar för att komma åt. *undanflykter*


Tittar ut o det ser grådaskigt ut. Solen sken på morgonen/förmiddagen men nu lyser den med sin frånvaro i stället. Just ja, posten har kommit o jag har inte hämtat in den.


Pralinerna är slut. Sonen fick den sista. Tiggde till sig den så snyggt. "Du gillar dem inte!" "Ja, men jag vill smaka!" "Ja, ÄT UPP DEN DÅ!" Hallon o saffran var den sista som gick. Han svalde då snällt men jag fick inget omdöme.


Nej, ett ryck nu kvastis.


Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards