Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2011

men hallåååååå

Av Kvasthilda - 27 oktober 2011 21:48


vafanpågårnuuuurå???? Allt står still. Åtminstone vad gäller bloggplatsen. Beror det på alla bildförstoringar som pågår? Eller är det nåt helt annat? Typ VÅRT internet? Nä. Farmville fungerar o funkar DET då funkar allt annat. Bilderna laddar oooerhört långsamt (på min dator i alla fall) o det tar eviga tider att spara ett inlägg - o än mer att ladda upp bilder till bloggplatsen o sedan se dem i bloggen. *suck* 


E-pigan o Lillkullen har återkommit från den stora staden i öster. Dvs vår residensstad vid kusten. Det evigt blåsiga Luleå. De har varit där sen igår. Tåget ner, vistelse på stan inklusive diverse tatueringar o shopping, en natt på hotell o fortsatt shopping o besök av sushibar o annat o tågresa hem igen o anlänt Kiruna drygt tjugo minuter efter tidtabellen. Säkert nån av mina kollegor som varit i vägen. Eller inte :)



 
 
T

T

27 oktober 2011 22:20

Hade tänkt skriva ett inlägg och ev. gör det. Men kommentar får Du om det av mig. Det går, ursäkta ordvalet SKITSEGT. Har svårt att ta mig hit också och överhuvudtaget runt på Bloggplatsen. Har testat och det går lätt att koppla upp mig från "skrivbord" till Internet. Till andra bloggportaler går det skapligt också. Har ju funderat på om det är detta med förändringen som skapar driftstörningar. Kan ju delvis bero på det att mina inställningar ändrades så där också, vem vet?

http://mina-ord-och-bilder.bloggplatsen.se

Kvasthilda

27 oktober 2011 22:25

Jag tror att det just beror på att de håller på att ändra storleken på alla bilder i bloggarna för att matcha den nya bredden om 650 pixlar - kontra de femhundra vi hade tidigare. Många bloggar är det.... O än fler bilder.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Torsdag 25 april 09:00


  Tema nr 91 Genomgående 116/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Onsdag 24 april 09:00


  Tema nr 97 Guldvatten 115/366   Nå. Det som kallas guldvatten skulle försvinna i de här vattenmassorna.Samma utsikt som igår o jag tänkte lägga två bilder i samma inlägg, tills jag kom ihåg temat guldvatten. Det fick då bli denna bild med s...

Av Kvasthilda - Tisdag 23 april 09:00


  Tema nr 103 Havsutsikt 114/366   ... fast vi brukar säga "vår kontorsutsikt". Vårt rullande kontor har en fantastisk utsikt över Rombaksfjorden.      Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan in...

Av Kvasthilda - Måndag 22 april 09:00


  Tema nr 205 Norrsken 113/366   Ett oerhört suddigt iPhonefoto under devisen "de bästa bilderna - är de som tas".      Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om in...

Av Kvasthilda - Söndag 21 april 09:00


  Tema nr 273 Skymning 112/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards