Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Kvasthilda - 3 november 2011 16:45


Min underbara fd granne har bytt bloggsida igen. Hon började en gång på bloggagratis - o lekte med bakgrunder o bilder. Mycket bilder blev det. Hon fick mig att börja blogga! 

Efter några år flyttade hon till Sköna Hem! De övertalade henne att flytta in i deras stora familj och där höll hon till ett par år. Nu har hon hittat en tidning som passar henne som handen i handsken o deras bloggsida är numer hennes hem. Hennes andra hem där hon ställt sitt hus. Family Living. Lite mer färger o liv. Sköna Hem är strikt o vitt o ljusgrått men Family Living sprudlar av färg och inspiration. Persiljeinspiration. 


Persiljas Hus


Inte nog med det. Hon har hunnit med att göra teveinspelningar också. 24 Norrbotten visar hennes inredningstips. Hon har fått en tusenlapp att spendera till material för ett rum hos olika familjer. Jag har sett ett av hennes program och Dotra satt o tittade häromdagen. Hon har persiljifierat flera hem. Är det åtta avsnitt? Filmerna finns på 24norrbotten.se... 



Som sagt, hon är i gott sällskap för en annan ny bloggare på Family Living - som också gillar mönster o färger är Leila Lindholm. På sidan finns ett recept till hennes Rocky Roadkakor i uppgraderad form. Leila is all about cupcakes nu och givetvis finns där ett muffinsrecept i Rocky Roadstuk. Fast jag gillar inte salta jordnötter så mina Rocky Roads görs på annat. När de görs. 

Av Kvasthilda - 3 november 2011 09:00


Tema nr 171 Magi
309/365

Det är ju som magi. Cementfundamentet flyter omkring i tomma intet. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2011 hos akson


 

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards