Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Kvasthilda - 25 november 2011 12:55


Ja, det känns så. Hammarslag i huv'et. Min ankomst på hemmaplan före nio i morse blev plötsligt före ett på eftermiddagen i stället. O med det kom en dundrande huvudvärk. Har ju knappt sovit inatt, o än mindre på förmiddagen. Skulle ju få avlösning på morgonen gu'bevars. Jo, tjena.... Avgångstiden för hemtåget hann passera innan avlösande förare behagade komma. Struntade i att sova i morse. Hade jag vetat hur det skulle bli hade jag slagit ihop ögonen under täcket o sovit som jag brukar under det här skiftet men... som sagt. Skulle ju sluta tidigare. Mycket tidigare. 

Men nu slipper jag det tidigare jobbet inatt. Får en Bodensväng i stället. Kan jag ju gå med på då.... Fast jag hade gärna tagit en passresa hem, snarare än köra ett eget tåg. Nå, man kan ju inte få allt här i världen. 

Får se om jag kan få Lillkullen att fara o handla idag då. Han har ju helg nu. Eller snart. 

Av Kvasthilda - 25 november 2011 09:00


Tema nr 256 Självporträtt
331/365

-.


 Fotat för snart ett år sedan (januari)...


Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2011 hos akson


 

Av Kvasthilda - 25 november 2011 08:37


Urrkeburrk. Svintrött. Har sovit nån minut här o nån minut där inatt, innan det var dags att kliva upp o traska till jobbet. Kunde inte sova när jag kom till svappakuren heller. Försökte men gav upp o lyssnar på Johan o Ellika i stället. Johan har varit ledig o sjuk. Förklarar hans frånvaro i etern. Väntar nu på en kollega som ska komma med taxi o lösa av mig. Kommer inte att hinna hem innan mitt skift är slut. Trist. Får väl skriva övertid då. Jobbigt. Ska väcka Kråkan när jag kommer hem så vi får fara o handla lite. Hittade inte det jag behövde igår på ICA så det får bli ett besök på COOP i stället. Dumle pepparkaka ska inköpas - o lite blandade Dumle till kakbak. Bara jag kommer mig härifrån. *suck*

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards