Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Kvasthilda - 4 november 2011 14:17



Man kanske skulle byta bild? Äh. 

Mitt Alter Ego i Farmville.

De har nåt löjligt fairytaletema igen och avataren kan få ny kostym om man lägger FV-pengar på det. Tycker det är lite överkurs så jag snor bilderna i stället. 


Av Kvasthilda - 4 november 2011 13:49


Varför kan man inte säga nej? Eller få de där jävla psf att göra som JAG vill? Eller nä, det var lite orättvist. Jag är ju ledig nästa helg. 

Min fot är inte bra än. Kliar som fan för att bandaget har knölat ihop sig o där det varit knöligt kliar det. Klart som fan. 

Nu var de utan förare till tiiiidiga godståget inatt o för att jag ska få slippa växlingsturen på måndag.... - fick jag ta det i stället. Men förbannat. Hade väl för fan kunnat få byta med svappissvängen på måndag i stället?!?? Nähädå, då ger de mig ett tåg som ligger jäklat preciiiiis inpå min friskskrivningsdag - o fridag på det. O jag som suttit upp till två varenda jävla natt den här veckan. Nu har jag tolv timmar på mig att somna om, klara av min nattsömn o vakna igen för att köra ett jävla tåg till Boden. Jag är inte alls rädd för att köra skiten. Det är inte det. Men fan om det händer nåt. Tänker inte trampa banvall. Inte en jävla meter. Får hålla alla fingrar o icke-blåa tår att det går smärtfritt och att inget oförutsett händer.
Fan fan fan fan. 

Sverker har namnsdag idag. Kanske jag ska ringa PLUS? Nej, fan. Han har ju slutat. 


*beeeeeeeeep*

irro · jobb
Av Kvasthilda - 4 november 2011 09:00


Tema nr 249 Yacht
310/365

Nån gång skulle en yacht ha kunnat lägga till vid bryggan. Kanske sjön är för liten för att rymma en sån stor båt? Men en liten. En pyttejakt? 


 

Temalista

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2011 hos akson



Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards