Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Kvasthilda - 1 oktober 2012 12:46


O definitivt inte i en mysig Winnie kind of way. Mer åt pust-o-stön-hållet.
Vaknade några minuter efter tio - fast min väckare har inte ringt än o klockan har passerat halvett vid det här laget. Kunde inte somna om. Rum mot vägen. Skammel o ett jävla liv. När jag kom hit i morse var det jävelusiskt varmt i rummet så första åtgärden var att dra ner termostaten från läge nio (av tio) till en mer moderat fyra och öppna fönstret - så att även kylväskan fick lite andrum. Vilket alltså fungerar någotsånär i ottetid men sämre när folk o arbetsfordon vaknar till liv. Ringde psf o sjukskrev mig inför morgondagen. Idag tar jag hem mitt tåg men oljan får nån annan köra o växla i morrn natt. Jag vill inte riskera liv o lem i en hostattack under växling.
Men först ska jag överleva min hemresa. Go'Morron. (vet att klockan snart är ett - o där ringde väckaren!)


Av Kvasthilda - 1 oktober 2012 09:00


Eget tema nr 17 Prickigt

275/365


-.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2012


Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 1 oktober 2012 04:43


Lyssnar på Fifty Shades of Grey. Inne i tredje kapitlet. Eller så. Läste första när jag fick hem trilogin men läste lite annat innan jag tänkte sätta tänderna i dem. Inatt är jag så jäkla trött o i stället för att lyssna på musik bestämde jag mig för att lyssna till en bok. Radion funkar ju inte alltid i Norge. Det fick alltså bli FSoG.
Men nu ska jag sooooova. Go'Morron!


Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards