Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Kvasthilda - 25 oktober 2012 19:03


Sitter här o kopierar filer och lyssnar om på Fifty Shades Darker. Andra boken. Slutet av andra boken. Är väl några få kapitel kvar. Svårt att slita mig från de där böckerna! 

Har jour. Mobilen intill mig med höjt ljud. Vore väl fan om man inte skulle höra den. Hoppar säkert högt om den ringer. Maken skrämde mig när jag var på stan. Stod på ICA o plockade lösgodis inför Halloween strax före tre när jobbmobben  plötsligt började härja i väskan. Shit. Men nä, Makens nummer. 

Har hotat Dotra med att hon åker på taxijour inatt om de ringer ut mig. 

Dock har jag ringt körskolan. Äntligen. Fast det hjälpte föga just nu. Tar veckor innan jag får första lektionen. Den de går igenom bilen o alla knappar o reglage o skit. Sen kan man få tider när som helst.

Ska du ha teori också? Vi startar en ny kurs vecka 45. 

Hmmm? 

Den är på kvällstid. 

Jo tjena. Det funkar ju inte med mina arbetstider. 

Nä, du behöver ju inte vara där jämt. 

Äh, läser på egen hand. Till en början i alla fall. 

Jaja. Som sagt. Det är en början. 


Av Kvasthilda - 25 oktober 2012 09:00


Tema nr 161 Lina

299/365


Ledning, tråd, kabel, lina. 



Eller ska man kanske skriva det såhär, som alla gör idag?:

#ledning, #tråd, #kabel, #lina

Taghash. Twitter. Som jag inte förstår mig på alls. 


Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2012


Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards