Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Kvasthilda - 2 oktober 2012 11:07


Har vansinnigt ont i magmusklerna. Kan man hoppas att kroppen på nåt spejsat sätt har tränat dem medan jag lyssnat på en talbok (Fifty Shades of Grey)? Nä, det är nog bara den vanliga legat-på-ryggen-för-länge-värken som gör sig påmind. Jag tror jag somande. Vaknade av att nån snarkade! O ändå kan jag inte minnas att jag missade något av det som berättades samtidigt. Nä. Måste ha inbillat mig. O en sak är säkert. Det var inte surgubben. Han drog som en avlöning i ottan o kommer inte hem förrän nån gång. Hej med dej. Sa knappt tre ord igår. Eller jo, en sjujävla ramsa drogs om guvetvad i ett tonläge som väckte döva och döda med för den delen. Men jag tror att spisen är ren nu. Kan du inte bli förbannad o ta badrummet när du ändå är igång? 


Av Kvasthilda - 2 oktober 2012 09:00


Tema nr 268 Skymning

276/365


På väg med nattåg mot Dalarna. Tittade ut genom fönstret nånstans söder om Boden längs resan genom vårt avlånga land o såg en härlig solnedgång. Skymningsljuset var ju mest hela natten på sommaren och det blir inte så mycket mörkare än så här. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2012


Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 2 oktober 2012 07:16


Aaarrrrrrgggghhhhhh!!!! Det skulle fan vara skorstenar på sura gubbar. (skitPhön!!!! skottpengar sa jag, inte skorstenar!!!) Gu' giv mig frid.


Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards