Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 1 november 2009

810 besökare???

Av Kvasthilda - 1 november 2009 20:23



 O det är bara IDAG! WOW.... Shitponfritt. Sitter här helt mållös. Förstår att veckans melodikryss var extremt svårt. En av uppgifterna var skitsvår. Om killen som visslar... Den enda folk känner till är Jan Lindblad men det var ju inte svaret i veckans kryss. När jag tittar på vad folk sökt och hittat min blogg genom, är det just det. Den uppgiften. Tänk, vilken tur att jag lyckades googla fram honom då :-) Tog ju ett långvarigt sökande på än det ena än det andra för att hitta honom, men till slut dök han upp. Skriver inte in namnet här igen då det finns i kryssinlägget.

Tack för titten - och för de kommentarer ni lämnat angående herr fågelvisslare  :-)


Det finns även x antal sökningar på Tommy Körbergs singelbaksida, vilket kanske inte heller var helt lätt att känna igen.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Redigerat strax efter kl 22.... Nu fick jag ytterligare en förklaring till varför jag har så många besökare just den här veckan. Enn Kokk har inte haft tid att Melodikryssa! Normalt har jag supertoppar just över helgen, men det är sällan mer än drygt 200 besökare.

Enns senaste inlägg (enn.kokk.se):

  

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Klockan har passerat några sekunder efter midnatt. 942 besökare blev det. Fantastiskt!


 
 
margit

margit

1 november 2009 20:52

Hittat och tittat in i din blogg! Ser att du bor långt upp i lapland, Kiruna! Jag var på en resa till kiruna när jag var 1 5 år.. nu många år sedan..ä-r 65...år...
Fina underbara bilder du agt in... Kram!

http://margitholm.blogg.se

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

1 november 2009 21:07

810 besökare, himmel och pannkaka, det var inte LITE det. Man svimmar ju nästan av ju!! Kram

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Kvasthilda

1 november 2009 21:13

Jadu Tintin.... senaste checken nu kl 21.12 säger 854..... chockskadad....!

 
* K Y S S A R

* K Y S S A R

1 november 2009 21:38

Grattis, idag lyckades du kamma åt min plats, nr 1, vilket betyder att jag är nummer 2! njut av stunden, jag kommer ikapp imorgon ;) hehe kramis

http://kyssars.se

 
Ingen bild

Kvasthilda

1 november 2009 21:54

Se där, se där. Antar att kronan bytt ägare sen Persilja och ett par andra flyttat från bloggagratis/bloggplatsen :-)
Persilja/fyrabarnsmamman hade ju över tusen besökare varje dag.
Jag lovar att allt snart är tillbaks till normala nivåer.
Don't stress, Girl!

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

1 november 2009 21:54

TROR att JAG som mest har fått 123 eller nåt på en dag. Har du ett "trollspö" eller...?? Låter helt otroligt.

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

1 november 2009 22:10

Ser att du ligger överst på topplstan med 879 besökare. Har legat bland de 20 översta någon gång.

http://elisannw.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Lördag 11 maj 10:55

Lördag morgon, sista dagen för ESC-veckan. Galenskaperna avlöser varann. Petra Mede gör ett kanonjobb. Superproffs. Men, det blir sen, nu är det kryss på agendan.    Vi började dagen med en melodi till ett barn, inspelad för sjuttio år sen, O Mio...

Av Kvasthilda - Fredag 10 maj 09:00


  Eget tema nr 25 Rivningskåk 131/366   Fotat bara för ett par dagar sen. Maskinerna äter sig in i husen och orsaken till detta syns i fonden. Kvar blir bara brädhögar av hundraåriga byggnader som varit hem åt många familjer genom åren. Med f...

Av Kvasthilda - Torsdag 9 maj 09:00


  Tema nr 366 Övervakar 130/366   Mjo. Måste hålla koll på mitt tåg, även om jag inte sitter på det rent fysiskt. Bromsarna ligger till och det finns spänning, så det står säkert. Det vi ser genom fönstren här är inte ens ena lokhalvan. Fatta...

Av Kvasthilda - Onsdag 8 maj 09:00


  Tema nr 117 Här väntar vi på... 129/366   ..en tom stol kanske vill ha nån som sitter på den. Jag, i min tur väntar här på att en växel ska fixas så jag kan komma mig ner till Narvik. Visade sig inte vara helt enkelt.  Men framför allt vä...

Av Kvasthilda - Tisdag 7 maj 09:00


  Tema nr 159 Knolling 128/366   Knolling är ett ord jag inte kommit i kontakt med tidigare och googlade lite för inspiration och insåg att det ju är precis det jag gör när jag fotograferar mina dockor för arkiven. Jag lägger ut docka, kläder...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards