Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 3 november 2009

lång födelsedag

Av Kvasthilda - 3 november 2009 00:01


Puh. Inte mycket till presenter - jo Makens underbara pralinbox förstås, men annars var det tunnsått. Har fått sådär en miljon samtal och facebookhälsningar idag och det har varit skitkul. Nu är dagen till ända och min födelsedag officiellt över för i år. O hälsningar från oväntat håll på det :-) Tack Mia!

  

Mycket till blommor - blev det inte heller... så jag lägger upp ett foto från mammas trädgård. En ros är aldrig fel, även om jag får ge den till mig själv!    


Ute blåser det än. Hör att vinden tar i för allt vad den är värd.

Ska krypa i säng. Har sett ett avsnitt av the Mentalist som är runt fyrtio minuter total tid, men har tagit mig typ fyra timmar att se! Många avbrott var det!

My neck is killing me och jag behöver min skönhetssömn. Ska krypa till sängs med Fladdermusmannen tror jag. Hahahhaaa, Jo Nesbøs första bok om Harry Hole. Hoooole, inte engelska hole. Fast han kallar sig HolY när han nu befinner sig i Australien, för att helt undvika fel uttal.

See'ya tomorrow then.

Natti Natt!


 
 
Ingen bild

Persil,ja

3 november 2009 10:38

GRATTIS!!!!!! För fan! Missade det...:)
Exsvägerskan fyllde 50-hade fullt sjå med det...
Tur maken var snäll och fixade fantastisk choklad!!!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!!!!!

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

3 november 2009 11:22

Hoppas att du hade en fin födelsedag i alla fall. Men vem vet, det kan ju bli överraskningar senare, men på andra datum. Har ju själv "förvarnat" lite när saker och ting har ordnat upp sig för mig, det reder sig, sa hon som rörde om i såsen!! Kram

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

3 november 2009 11:23

Glömde ju... Jättevacker ros.

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

mamma

3 november 2009 12:06

Tack P, jag vet hur du fungerar och att ditt grattis kommer förr eller senare! Hahahahahaaaa. Man kan inte komma ihåg allt här på jorden! Tror du tog ikapp det där! Hahahahhahahaaaaa. *host* Usch, jag kan inte skratta! Jobbigt.

Tintin,
fyndigt. :-) Sa hon som rörde i såsen....

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

3 november 2009 13:15

Det kanske är ett rörande (!) inlägg... Jag fick ju någon helknepig FÖRKYLNING och känner mig just nu bra från detta men något "bubblig" i magen men det går över det med till slut. Krya på dig säger jag till DIG nu! Kram

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Kvasthilda

4 november 2009 15:49

vaddå "mamma"??? hahhahahhaaaaaa! Det låg kvar efter en avlämnad kommentar till en av kottarna..... hahahahaaaa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Fredag 26 april 09:00


  Tema nr 3 Alldeles nyss 117/366   ... klev jag ur mitt lok och lämnade det för lossning av det jag för dagen hade med mig i vagnarna.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommenter...

Av Kvasthilda - Torsdag 25 april 09:00


  Tema nr 91 Genomgående 116/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Onsdag 24 april 09:00


  Tema nr 97 Guldvatten 115/366   Nå. Det som kallas guldvatten skulle försvinna i de här vattenmassorna.Samma utsikt som igår o jag tänkte lägga två bilder i samma inlägg, tills jag kom ihåg temat guldvatten. Det fick då bli denna bild med s...

Av Kvasthilda - Tisdag 23 april 09:00


  Tema nr 103 Havsutsikt 114/366   ... fast vi brukar säga "vår kontorsutsikt". Vårt rullande kontor har en fantastisk utsikt över Rombaksfjorden.      Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan in...

Av Kvasthilda - Måndag 22 april 09:00


  Tema nr 205 Norrsken 113/366   Ett oerhört suddigt iPhonefoto under devisen "de bästa bilderna - är de som tas".      Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om in...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards