Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 17 november 2009

juljobb

Av Kvasthilda - 17 november 2009 21:18


Ja, inte innebär det att tomta för några barn, inte... Nej då, har fått schemat för december och Kvasthilda jobbar hela julafton. Kvälls/nattskift dagarna innan och en svappistur på julafton efter hemkomst på morgonkulan innan. Slutar strax före kl nitton. Fast jag visste ju att jag skulle jobba julhelgen och nån ska ju göra de skiften! Min kompis som examineras samtidigt som jag, har sista svappiståget på julafton så hon har det etter värre och går ut efter att jag kommit hem.



 
 
Anna

Anna

17 november 2009 22:48

ja inte är det roligt jämt heller...
men ni får ta "julAFTONS" mys. Själv ser jag fram emot julen med skräckblandad förtjusning.
Ha det bra...

http://en-helt-ovanligt-vanlig-mamma.bloggplatsen.

 
Ingen bild

grannen

18 november 2009 10:05

Du är fan inte ensam om att jobba julen (här är en till) + jävla nyårsafton.

 
Ingen bild

Kvasthilda

18 november 2009 10:24

Det hör visst mer till regel än undantag att svappistågen är inställda på julafton så jag kanske "bara" har tjänst motsvarande.
Är ledig ledig fyra dagar from nyårsafton :-)) That's sweet. Fast det hade varit lite sweetare att vara ledig julen. Next year then....

 
Yvonne

Yvonne

18 november 2009 16:57

Trist att jobba julafton, men någon ska ju göra det också, som du säger! =D

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Måndag 29 april 09:00

  Tema nr 352 Vägg 120/366   En är en äkta skiffervägg, en är en tapet.       Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Söndag 28 april 19:33

Så är jag då hemma igen och har datorn för mig själv en stund. Min krysslösning med Anna Charlotta den här helgen såg ut som följer:    Vi började i Så Mycket Bättre där Amanda Jenssen tolkade Carolas Fångad av en stormvind.    Barbro Skinnar...

Av Kvasthilda - Söndag 28 april 09:00


  Eget tema nr 21 Borst 119/366   Försökte komma på något fiffigt tema till den här gula mockajunken. Det är en spårsnöröjare som tappat ett av sina borst intill ett spår på en bangård och jag kunde inte låta bli att ta en bild. Solgult o gra...

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 10:35


Ahh. Bloggen är tillbaks. Den låg nere igår och så även idag på morgonen. Jag befinner mig på en plats där kryssblogg inte låter sig göras. H A D E kunnat ta med mig Lapptoppen men det blev så hastigt och lustigt och den var inte det enda jag 'kunde ...

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 09:00


  Eget tema nr 20 Tussilago 118/366         Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards