Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 21 november 2009

blogguppdatering igen....

Av Kvasthilda - 21 november 2009 09:59

Asså.... När jag öppnade bloggen inatt var den omgjord igen. Nu kan man se bloggen i real size bredd här.... Crap. Jag gillar inte det! Kan vara bra på sitt sätt men jag vill ha den som den var o se resultatet i surffönstret sedan.


Melidkrysset eehhhhh... VAD ÄR DET??
Melodikrysset är under arbete. Om jag hinner få ut det, kommer det, men antagligen blir det klart först ikväll. Börjar jobba strax efter tolv och jag behöver åtminstone en dryg timme till inlägget o det hinner jag antagligen inte!


 
 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

21 november 2009 10:27

Såg något med bredden igår kväll men jag klickade på något och fick full storlek. Man kan tydligen välja (om vi menar samma sak här).

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Kvasthilda

21 november 2009 11:24

Du menar alldeles precis samma sak som jag, men jag gillar inte när jag har valt "Full bredd" och sparat som utkast, att den går tillbaks till "Bloggens bredd" by default när jag går in i inlägget o fortsätter sen igen. Detta är ju bara i adminläge men jag vill ha hela bredden i alla fall. Att läsa i 500 punkters bredd är en sak, men att skriva i densamma.... not for me. *grrrr*
JAG VET att jag är barnslig :-)

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

21 november 2009 11:37

Nä, jag tycker inte alls att du är barnslig. Kolla mitt senaste inlägg - ser helt sjukt ut enligt mig. Detta att stora och små bokstäver blandas och Inte blir Int (lite norrländskt då...) och nu har även ordföljden börjat kastas om. Det blir ju inte något kul av det. Det blir ibland även fel ord trots att jag själv inte har skrivit så, att slut blev slampa är ju helt absurt!!

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

21 november 2009 13:13

Det är sällan jag kopierar från Word till Bloggplatsen, däremot tvärtom då jag har några dokument (hittills 4) med mina inlägg. Så det är något "knas" som Bloggplatsen gör. Har märkt att det blir så ibland när jag ahr skrivit en kommentar också. En kommentar till MIG har ändrats så i något läge, så det blev både stora bokstäver i början på ord och omvänd ordföljd.

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

21 november 2009 16:48

Låter inte alls bra det här med konstigheter på bloggen. Ännu har jag inte märkt något, men det är väl bara en tidsfråga.
Varma kramar,

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Lördag 11 maj 10:55

Lördag morgon, sista dagen för ESC-veckan. Galenskaperna avlöser varann. Petra Mede gör ett kanonjobb. Superproffs. Men, det blir sen, nu är det kryss på agendan.    Vi började dagen med en melodi till ett barn, inspelad för sjuttio år sen, O Mio...

Av Kvasthilda - Fredag 10 maj 09:00


  Eget tema nr 25 Rivningskåk 131/366   Fotat bara för ett par dagar sen. Maskinerna äter sig in i husen och orsaken till detta syns i fonden. Kvar blir bara brädhögar av hundraåriga byggnader som varit hem åt många familjer genom åren. Med f...

Av Kvasthilda - Torsdag 9 maj 09:00


  Tema nr 366 Övervakar 130/366   Mjo. Måste hålla koll på mitt tåg, även om jag inte sitter på det rent fysiskt. Bromsarna ligger till och det finns spänning, så det står säkert. Det vi ser genom fönstren här är inte ens ena lokhalvan. Fatta...

Av Kvasthilda - Onsdag 8 maj 09:00


  Tema nr 117 Här väntar vi på... 129/366   ..en tom stol kanske vill ha nån som sitter på den. Jag, i min tur väntar här på att en växel ska fixas så jag kan komma mig ner till Narvik. Visade sig inte vara helt enkelt.  Men framför allt vä...

Av Kvasthilda - Tisdag 7 maj 09:00


  Tema nr 159 Knolling 128/366   Knolling är ett ord jag inte kommit i kontakt med tidigare och googlade lite för inspiration och insåg att det ju är precis det jag gör när jag fotograferar mina dockor för arkiven. Jag lägger ut docka, kläder...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards