Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 6 november 2015

Av Kvasthilda - 6 november 2015 21:31


Som sagts, vem fan tror på det som skrivs på Avpixlat? Ser att mest besökta bloggaren på den här bloggplatsen har skrivit samma dynga som Avpixlat gjort o sen inte dementerat det, fast det är fastslaget att Avpixlat ljuger i saken

"Det var såpass allvarligt att vi tyckte det skulle publiceras". Idioter. En lögn är en lögn o blir inte mer sann för att det skrivs om det - men det finns människor som tror på det som skrivs där. Med fruktansvärda följder. 


Av Kvasthilda - 6 november 2015 19:40


...det snöar. För tre år sen hade vi mycket snö detta datum. I år not so much. Men nu kommer det.

När jag rullade in mot stan kliade det i avtryckarfingret o jag avskyr den där förbannade stämpelklockan. Hade velat åka o ta en bild på stan där molnen låg som ett täcke, precis ovanför hustaken. Alla ljus i stan var glasklara o skimrande. Innan jag släpps ut härifrån har de nog landat på backen. *bah* Det är drygt en timme bort just nu. Allt för att det går bort en massa tåg som inte går, men tidtabellen ligger kvar. 

Dotra samlar på Muminmuggar o jag kikade in på Jernia i Narvik idag för att se deras sortiment. Ingen jul/vintermugg ännu. De har dock sex muggar hon inte har. En av dem är årets sommarmugg.


Parkerade dem lite snett så bilden blev skev.


Av Kvasthilda - 6 november 2015 09:00


Eget tema nr 46 Guppar

310/365


-.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2015

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards