Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 9 november 2015

Av Kvasthilda - 9 november 2015 20:43


Uff. Nu först börjar dagens huvudvärk att släppa taget. Långt ifrån helt borta men nu är det bara en molande bomullskänsla i stället för regelrätt bankande. Nattjobb... 


Idag släpptes så den där Moschino Barbien... I samma ögonblick befann jag mig på en brits hos tandläkaren. Eller tandhygienisten. Har fått en ny. En kille den här gången. Glömde fråga varifrån han kommer o hur han hamnade i Kiruna av alla ställen. Inte för att han är asiat av ett eller annat slag med ett namn jag inte riktigt kan härröra från vilket land det kommer, tippar Thailand men jag kan vara helt ute o cykla där. Nej, för att han pratar skånska. Tror Lund eller möjligen Helsingborg. Får kolla det nästa gång jag ska dit. Ett par dagar före jul... Nä, inga hål utan denna evinnerliga tandsten. 


Lite kul, för vi hann tillome prata dockor. Kanske för att han hörde min suck när jag tittade på klockan tio över tre o han undrade varför o jag sa att jag precis missat en Barbie. O han vet vad Moschino är. Det vet nog fan ingen av mina nära manliga bekanta. 


The Most Moschino Barbie Ever...!



Av Kvasthilda - 9 november 2015 09:00


Tema nr 67 Fingerfärdig

313/365


På, av, på, av. O en slurk däremellan. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2015

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards