Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 11 november 2015

50+

Av Kvasthilda - 11 november 2015 10:41


Fast snarare femtio minus... O det var inte mina år. O jag pratar inte gradantal. För de ska upp i nära tvåhundra innan dagen är över. Nä, nåt annat. Det går långsamt framåt o just nu blev det stiltje igen. Har ett par teman klara men det är fortfarande en o en halv månad kvar att fylla. Närmare femtio teman till. Inte fullt femtio men nära. Det är ju inte det att jag inte har några foton att dela med mig av, utan mer att hitta ett vettigt tema till dem! Har inte så många 'egna' kvar att göra heller. Sex tomma rader, varav två är vikta till November och December. O ja, jag skriver med versal i början för det är namnet på temat. 

Nu har kaffet puttrat färdigt. En balja står i köket. Ska fixa frukost o fylla den där baljan med vatten o havssalt o nåt mjukt rengöringsmedel, såpa eller yes. Sen ska jag inta min frukost med fötterna i bad. Så skönt. Har inte riktigt hunnit med det på ett tag. 


Innan det har jag dock nåt annat att ta itu med... Kattfan. 


De har damp i vanliga fall. Undrar hur sockerchocken påverkat henne inatt? 


Av Kvasthilda - 11 november 2015 09:00


Tema nr 86 Fångst

315/365


Inte var det mycket att skryta om, inte...



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2015

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards