Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 16 februari 2020

Av Kvasthilda - 16 februari 2020 14:45

Trögt idag. Håller på att designa om hela hemsidan. O nä, nu ljög jag så det dånar i öronen. Bygger ett par nya sidor. Men det tar tid. Tid. Tiiid. Eftersom jag är lat o använder ett apgammalt FrontPage fungerar det inte som det ska o att exempelvis göra en länkning tar evigheter, speciellt när jag glömmer bort att det inte fungerar. Appen kraschar varenda gång jag trycker på sidfilen jag ska länka till... Starta om. Hämta upp hemsidan, för kraschen stänger även accessen till den "defaulta" hemsidan. Klipp o klistra. O tänka tänka tänka. Ligger det i samma mapp? Nä. Tänka tänka. 

Söndag. Grisväder. Det snöar. Överraskning va? PokémonGO har Valentinevent med nya Pokémons. En av dem får jag inte tag i som det verkar. Man kan få den genom ett uppdrag eller vild, men vilda lyser med sin frånvaro. En massa rosa men inte Alohomora som Pigan säger. Vad heter den då? Alomomora? Nä. Alomomola. Men Clefairy spånar överallt. Den som skulle vara så rar. Vi hade den överallt när spelet kom till Sverige, men den försvinner sen mellan Valantineventen. Den är i alla fall något lättare att fånga nu än då. 

Av Kvasthilda - 16 februari 2020 09:00


Eget tema nr 9 Ens skräp...

47/366


... är en annans s-katt. Eller i det här fallet världens bästa lekplats.



Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

 

365 Foton 2020 

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
<<< Februari 2020 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards