Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 18 februari 2020

Av Kvasthilda - 18 februari 2020 20:47

Tiden rinner iväg. Pigan o jag har svamlat mest hela dagen idag. Haft lite ärenden att göra, medan barnet varit i skolan. Februari bara rinner förbi också. Fick inte till en enda 365a förra ledigveckan och får jag inte vara hemma o svamla med mina bilder kommer jag att få hoppa av de där utmaningen i år. Svårt när inspirationen inte finns. Det är bara snö snö snö snö. Det är det enda som finns i huvudet o kring skallen. O idag kommer det mer. En massa mer. Man orkar liksom inte hitta motiv under all snö. Det är vitt överallt. Om man hade samernas alla ord för snö kanske man kunde få till bilder, även för februari, men det hade blivit upprepning de luxe. Hann inte ens fotografera snöskultpurerna innan snön förvred utseendena på dem o ungar klättrar sönder dem. Det är skulpturer, inga klätterställningar men det struntar barn o deras föräldrar i. Ska se om jag fick ihop nåt häromdagen i alla fall. Mobilen dog, men några bilder drog jag av innan den tyckte det var för kallt. iPhön. Hopplöst i kallare än tio PLUSgrader. 

Av Kvasthilda - 18 februari 2020 09:00


Tema nr 265 Silvergrå

49/366


-.



Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

 

365 Foton 2020 

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
<<< Februari 2020 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards