Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 25 februari 2020

Av Kvasthilda - 25 februari 2020 11:31

Det tjatas om corona dagarna i ända. Är det värre än andra influensor? Den är jävligt intensiv då man får lunginflammation, men en i övrigt frisk människa borde väl inte vara dödligt sjuk? Jag hoppas bara att föräldrarna klarar sig från den. De har ju en extra familjemedlem i huset nu som kan dra på dem baciller utifrån - o de själva förstås när de far o handlar på pensionärsmorgnarna. 

Själv sitter jag o klurar på hur jag ska överleva natten. Börjar jobba före midnatt o kommer inte i säng förrän vid femsnåret. Ska se om jag kan slå in nån timme på sömnbanken före jobbet. Lovar inte gott, även om jag är trött. Vet att, om jag lägger huvudet på kudden blir jag pigg som en mört igen. O skulle jag mot förmodan somna, vaknar jag nog strax igen av katten. Kan inte låsa dörren, då hon kommer att slå på handtaget. Damned if I do, damned if I don't. 

Sen har jag tusen åsikter att avlämna men det det berör lyssnar inte på nåt. Som vanligt. Som att slå skallen mot en vägg. Sluta. Tjata tjata tjata tjata tjata tjata tjata tjata tjata tjata tjata tjata tjata tjata. Tugga om o om igen. 

Av Kvasthilda - 25 februari 2020 09:00


Tema nr 60 Eftermiddagsfika

56/366


-.



Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

 

365 Foton 2020 

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
<<< Februari 2020 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards