Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 24 februari 2020

ttj

Av Kvasthilda - 24 februari 2020 21:45

Jag kommer inte att hinna få ihop mina 365or i februari :( Trist, men det är omöjligt när jag inte hittar några motiv att fotografera. Eller teman att sätta på de jag har. 

Har haft utbildning idag. Nej, fortbildning. Sämsta provet jag skrivit nånsin. Låg på plus med marginal, men det var oerhört dåligt. Hade en kass dag när det kom till provskrivning. Vi skriver allt för hand o det blir totalstopp i skallen när det ska skrivas. Allt försvann idag. Visserligen hastar vi igenom själva materialet och snackar en massa om annat, men jag saknar lite gamla insarna som riktigt klämmer till o stampar i backen, "kom ihåg det här". Ingen repetition och min allt äldre och förvirrade hjärna tappar så mycket. VI hade en bra dag, så inte för det, men för provet sen hade jag behövt se mer i skrift, känner jag. Eller fått bilder på vissa saker så de fastnar bättre. Saknar SÅ de digitala prov vi hade på GC. Kan tänka på ett helt annat sätt där. Många kluriga svar att välja på men de var gjorda på ett annat sätt. Lätt att klicka fel, men man fick en annan blick på det. O skrivfrågor är vansinnigt. De unga spikade provet eller nästintill, men de har termer o ordaföljd i huvudet. Har jag aldrig haft och när mer än halva provet består av sån't... Jaja. Han godkände mig, förtjänt eller inte. 

Av Kvasthilda - 24 februari 2020 09:00


Tema nr 295 Spår av inlandsisen

55/366


Kaisepakte har ett av de brantaste stupen i Kirunafjällen. Här har inlandsisen dragit fram och på ena sidan slipat fjällen, o på den andra lämnat fåror och stup efter sig. 



Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

 

365 Foton 2020 

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
<<< Februari 2020 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards