Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 21 februari 2020

Av Kvasthilda - 21 februari 2020 21:45

Hade tänkt gå på middag ikväll. Vi hade en planerad middag på Bishops ikväll, men jag backade ur o ringde och avbokade min middag. Såg så fram emot en tallrik Fish'n Chips, men av detta blev inget. Hade tänkt köra ikväll, för det finns ju bra alkoholfria alternativ. Ale av olika slag. Men nu blev det inget o nada. Pigans bil har stått vid garaget sen igår, men jag flyttade tillome på den för att få ut min bil. Blev en kväll hemmavid i stället. Ont i huvudet. Man är lite rädd varje gång man åker på nåt konstigt. Corona?? Nä. Vanliga barnbaciller oftast. Ongen är ju förkyld. 

Får fortsätta kopiera lite bilder innan jag går o lägger mig. 

I morgon är det CD. Rhydon. Får se hur det går med shinyjakten. Har varit sådär. Häromveckan när de körde en gristimme hade pigan varit ute o tittat på tvåhundra Spoink, inte en enda shiny. Dålig utdelning. Fast en vanlig CD är ju nåt annat. Hoppas vi. Så det inte blir som med Charmander. Fick TVÅ. Älvsbyn levererade inte. Nåja. Det är i morgon det. 

Av Kvasthilda - 21 februari 2020 09:00


Tema nr 111 Hårt arbete

52/366


Denna vinter går nog till historien som en av de snöigaste nånsin - i Kiruna. Resten av landet har inte haft så mycket. Här går traktorerna varma och lastbilarna kör skytteltrafik till snödumpningsplatserna. Helt galet. 



Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

 

365 Foton 2020 

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
<<< Februari 2020 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards