Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Kvasthilda - 7 oktober 2009 18:55


Har tagit några snabba bilder under eftermiddagen, bara för att visa hur det ser ut här i norra delarna av landet idag.


    

Hää puuust o häää plåås

(som archephloohhhkarn säger)

Av Kvasthilda - 7 oktober 2009 16:05

Yessss.... Maken lagar maten idag. Är supertrött efter nattens skift o bristen på sömn. Vi pratade om vad vi ska äta idag o under helgen o jag nämnde att jag tagit fram älgstek.

Jaha, ska vi göra som vi brukar då? frågade Maken.

Eeehhh, vaddå?

Jag lagar maten...

JAAAAA!

Thänkjoo thänkjoo thänkjoo.

Varning för gräddfylla. Men gott är det!


Av Kvasthilda - 7 oktober 2009 14:06


Men banan den vandrar över är kanske inte så tyst.... Fotat under färd häromkvällen - utom STOPP-bilderna nedan då förstås... I första bilden ser det ut som om månen sitter fast på tvärstaget till strömtrådarna. Som en liten ljuskula sitter den där.


  

  

 

Stopp

Av Kvasthilda - 7 oktober 2009 10:52


 

 webbkamera 

 

Bry er inte om rubriken. Kameran sitter vid stora Coop-parkeringen ser jag.


Av Kvasthilda - 7 oktober 2009 05:39


*hurr burr*

Har just vaknat. Sovit några oroliga timmar. Vi hade tur som fick gå tidigt från stan inatt så man har fått vila lite längre. Kokar just vatten för att ta mig nåt - har ett "rör" (*o nu blir de reklamfilm*) Gevalia Cappucino med Marabou choklad i. Kaffet har en bränd ton, men är jättegott med chokladen som smälter. Åsså äter jag en Äntligen SUBS med Kavli räkost. (dansar ni nu?) Oooooohooohooooo That's the way - ahaa ahaa, I like it....

Det blåser isvindar här. SVIIIINKALLT.


Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards