Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Kvasthilda - 30 oktober 2009 21:13


Hahahaaa, shit vilken kupp. Rebecka, vill du gifta dig med mig? Andreas fick ett ja. Inte herr Carlsson utan en annan Andreas. Ja, se där. O Elvis dök upp. Är det Vegas-tema så är det.


Av Kvasthilda - 30 oktober 2009 21:08


Hehheheee, jag älskar denna lilla bohemiska drottning på besök i Las Vegas. Rätt genre för Mariette? Njaee, men hon är SÅ SKÖN!

Sur-Andreas.

Håller med madame Bagge. FÖR STOR mick!


Av Kvasthilda - 30 oktober 2009 21:04

-

Av Kvasthilda - 30 oktober 2009 20:41


...är det just nu. FÅR jag fråga. Vad hade Reza på sig?? Att tjejen kan sjunga, det har jag sagt förut men vad var det de hade dragit på henne? Ett Halloweenlakan?? Svart spökdräkt? Det såg ut som ett lång tygstycke helt enkelt draperat runt henne...

Hörde aldrig Tove.

Calle kanon som vanligt, sina polisonger till trots.

Eddie ut next. Can't wait.

Har svårt att se vad Rabih gör idag med sin ljusa pojkröst.


Av Kvasthilda - 30 oktober 2009 17:52

Men se där. Ännu en blogg med fotoutmaningar. Blommig fredag / Blooming Friday.

En favorit i repris (för er som följt min blogg tidigare). Ur mammas trädgård efter en regnig sommardag.

Photo shot this past summer - from my Mom's garden after a truuuuly rainy day.


 

Fler fredagsblomster finner du hos Katarina.

Av Kvasthilda - 30 oktober 2009 16:25


Blir klar en vecka tidigare. Konstaterade att TT är ledig en vecka tidigare än min exam börjar, enligt första eller femtioelfte schemautkastet. Va bra, då kan jag börja en vecka tidigare också! YAY!


Vi har ätit smörgåstårta idag. Mumma. Chiferna har bjussat för att fira alla nya förare, både färdiga och vi som inte är klara. Saknades tre av oss, en var ute o körde (börjar sin exam next week), en på väg ut (examinationstur med TT) och den tredje vet jag inte. Hon är visserligen sällan med på nåt men kan ju ha varit upptagen. Resten av gänget var på plats och det dryftades mycket annat än tågföring kan jag säga. Det är ju Halloween och Willy Clay Band ska spela nånstans i stan ikväll - eller var det i morrn? Har inte så stor koll på det där. Hur som helst är det party som gäller för flera av kompanjonerna (o just där signalerade en Iore, bara-för-att-poängtera).


Av Kvasthilda - 30 oktober 2009 06:53


Har fått nya direktiv igen. Byte av instruktör inför examinationerna. Nu får jag åka med den andre, men det blir fortfarande samma tidsplan, trots att han är ledig en vecka tidigare. Vad bra att jag får chansen att åka med en ins till. Hade velat få praktiktid med honom men det blir i alla fall nån examensvecka. Bättre än inget även om det är lite mer reellt med examen snarare än praktik.

Ska käka lite gröt. Tog havregryn med mig och har stoppat den i mikron. Tågen verkar vara sena söderut. Vi har avgång vid åttasnåret men de tidigare tågen har varit en timme sena give or take några minuter/kvartar.

Hade dimma mer eller mindre hela vägen idag. Som att åka i gröt. Det är nog besvärligt att köra för det är becksvart ute, lägg till en riktig spök/halloweendimma på det!


Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards