Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2009

indiska

Av Kvasthilda - 28 oktober 2009 13:48


Oooh, jag ÄLSKAR Indiska. Kan gå där o botanisera i eviga tider. Just nu är det extra roligt med allt juligt rött o guldfärgat. Kikade ju in på Indiska i Shopping igår och hittade tre klänningar/överdelar jag provade. Blev lite snål och köpte bara en av de tre. Skulle ha tagit även den andra jag föll för. Har ju inte Indiska i vår gudsförgätna stad. Varför gör man så? Den andra var mer grå i färgen och skulle egentligen inte passa mig men den var ursnygg. Den jag valde är i en blåsvart nyans, med de ständigt påsydda paljetterna.

Kikade sen in på Ur&Penn o köpte lite smycken. Vid en första anblick hittade jag inget jag ville ha, men jag tog ett par varv extra "för säkerhets skull" o hittade så ett par örhängen (två par) o två halsband. Undrar hur mycket de säljer till "normalpris", då de ständigt har dessa utförsäljningar med örhängen för tjugofem o halsband för femtio spänn? Klockor är nästan alltid nedsatta. Varför kan de inte sänka priserna överlag i stället då?


 


 
 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

28 oktober 2009 18:13

Har inte varit in på Indiska på ett tag men gillar att strosa omkring där. Läckra bilder du har också. Jo, det är allt bäst att gå ett extra varv "för säkerhets skull" - man vet ju aldrig vad man kan hitta. Det är väl inte jämförbart, men lite som att se en film en gång till, man kanske upptäcker något nytt man inte tänkte på första gången!

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

28 oktober 2009 18:13

GRATTIS till dina nyinköp! Supersnyggt! Det ser hur läckert ut som helst!Jag var inne på Indiska här i Karlstad idag och kollade runt, men köpte faktiskt inget. Annars gillar jag att botanisera i deras heminredningsprylar och köpa med mig lite hem
Tråkigt att Junior är dålig - det känns som den här influensan kommer före vaccinet. Hoppas han snart blir bättre och att det inte är den lilla fula grisen har har drabbats av.
Kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Persil,ja

30 oktober 2009 23:49

NAJS!!!!!! jag älskar också indiska men det blir inte så många köp ändå----

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Måndag 29 april 09:00

  Tema nr 352 Vägg 120/366   En är en äkta skiffervägg, en är en tapet.       Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Söndag 28 april 19:33

Så är jag då hemma igen och har datorn för mig själv en stund. Min krysslösning med Anna Charlotta den här helgen såg ut som följer:    Vi började i Så Mycket Bättre där Amanda Jenssen tolkade Carolas Fångad av en stormvind.    Barbro Skinnar...

Av Kvasthilda - Söndag 28 april 09:00


  Eget tema nr 21 Borst 119/366   Försökte komma på något fiffigt tema till den här gula mockajunken. Det är en spårsnöröjare som tappat ett av sina borst intill ett spår på en bangård och jag kunde inte låta bli att ta en bild. Solgult o gra...

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 10:35


Ahh. Bloggen är tillbaks. Den låg nere igår och så även idag på morgonen. Jag befinner mig på en plats där kryssblogg inte låter sig göras. H A D E kunnat ta med mig Lapptoppen men det blev så hastigt och lustigt och den var inte det enda jag 'kunde ...

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 09:00


  Eget tema nr 20 Tussilago 118/366         Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards